Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem: https://furgonetka.pl/zwroty/

 

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres shop@trichollo.pl  lub tradycyjną na adres:

FOREST MACIEJ KUBIAK NIP 7641967745
Wojska Polskiego 20/2 64-800 Chodzież
64-800 Chodzież

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Zwrot towaru

Zwracane produkty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu (paragon, faktura VAT). 

 

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
FOREST MACIEJ KUBIAK NIP 7641967745
Wojska Polskiego 20/2 64-800 Chodzież
64-800 Chodzież

 

Reklamacje

 

  1. Zgłaszanie Reklamacji:

    • Reklamacje dotyczące świadczenia Usług Elektronicznych przez Sklep można składać drogą elektroniczną na adres: shop@trichollo.pl
  2. Zawartość Wiadomości E-mail:

    • W treści e-maila reklamacyjnego prosimy podać jak najwięcej informacji dotyczących reklamacji, zwłaszcza rodzaj i datę wystąpienia problemu, oraz dane kontaktowe. Dokładne informacje znacznie ułatwią i przyspieszą proces rozpatrzenia reklamacji przez naszą firmę.
  3. Szybkie Rozpatrzenie Reklamacji:

    • Rozpatrzenie reklamacji przez naszą firmę odbywa się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od momentu jej zgłoszenia.
  4. Odpowiedź na Reklamację:

    • Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na adres e-mailowy Usługobiorcy, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny sposób wskazany przez Usługobiorcę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl